Torsdag.

Idag så började dagen med att de flesta iklassen sa att jag hade klippt mig men det har jag inte men de gav inte sig, utan sa det hela tiden, men jag har bara slingat mitt hår :)
Anna fyllder år idag, 19 år! Grattis :)
Sen så jobbade jag och Andy på flittigt med att svara på frågorna som vi skulle medans de flesta började prata om balen. Alla började snacka vem de skulle gå med och vad de skulle ha på sig. Ja... jag har inte någon att gå med för tillfället men om jag inte har någon att gå med så fick jag lov att gå med Frida, Malin och Sandra :)
Så vi får se :) Har hittat jätte fina klänningar i HBG så ska bara övertala pappa någon gång att åka iväg med mig :)
Idag så blev det lite slappelektion efter lunch hade inte så mkt ork att göra något så satt bara och snacka och Frida var jätte nervös inför sin första körlektion, Det gick säkert jätte bra :) Hoppas bara hon inte körde in i något i industriområdet ;) :p haha ... :)
Idag så har jag inte planerat så mkt utan tar det som det kommer. Hade behövt plugga men jag är inte alls upplagd för det. :/ men måste väl kolla igenom teckenspråket sen eftersom vi har ett kapitel till imorgon så.... :/
jaja .. just nu sitter jag bara här hemma stack hem från skolan tidigt idag :) skönt!
Funderar på lite saker just nu lite om jag ska sticka ut och hälsa på folket på träningen ikväll och kanske hämta mina overaller eller något. men troligt vis blir det inte så utan det blir nog någon annan gång men hade iaf tänkt åka ut där på lördag när de spelar träningsmatch :) Så det blir säkert då, sen ikväll blir väl en lugn kväll :)
Funderar på att sticka ut ihelgen men har inte bestämt mig och isf med vem?
Jag vet att Emma inte är sugen så inte lönt att fråga henne :p
Nu hade jag inte tänkt skriva mer utan göra något vettigare :p :)

Kommentarer
Postat av: frida

Jag har kört för första gången STOLT ÖVER MIG SJÄLV! :D

2009-01-29 @ 21:36:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0