Vill du följa med på dagis?

Idag vaknade man av ett sms av Emma :) stog är du vaken? :) och som svar fick hon nu är jag :p sen kom följande sms vill du följa med mig till dagis? :)
Ja man kan ju tolka de hur som helst men det är så att Emma städar på ett dagis så hon ville ha sällskap när hon jobbade så så snäll man är så åkte man till Kävlinge för att vara med Emma. :)
Liam fick följa med på dagis och jag fick leka med honom under tiden Emma jobbade och först lekte vi med dinosaurier och man kan verkligen säga att han gillar det han kan grymt många olika och han är 3 år! Sen lekte vi med djur och sjöng lite sen blev det att rita lite granna. sen kom Lasse och hämta oss :) Då blev det Vikingpizza. :)
Sen tog vi det lugnt snacka och kollade på film och lite annat smått :)
Sen vid nio tiden kom Jonte , trevligt :) Blev snack och film :)
Sen körde han mig hem :) Jätte snällt :) Slapp ta tåget :) Riktigt skönt, är väldigt trött på tåg just nu . :p
Nu sitter jag här hemma och funderar på om jag ska se någon film och käka popcorn :)
Nej, nu får ni ha en fortsatt trevlig lördagkväll även om det inte är så mycket kvar av den. :)
Skriver kanske lite mer imorgon :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0