Blev inget liseberg idag...

Blev inget liseberg idag för jag skulle jobba hela dagen och pengar lockar väldigt mycket i min situation så..
Men vi bestämde att vi åker en annan dag :)
Så nu sitter jag på jobb och det är lite drygt för det ringer knappt något så.. :/
Men ringde precis en äldre man som var så irriterad så det samtalet var inte så trevligt :/ men men...
Ikväll blir det bad, grill och spel hos Anton :) Kul  :)
Men det är ju om några timmar sen imorgon så är det samlig 7,30 inför cup i Hörby :) Cupen är rolig men man kan ju diskutera samlingstiden :p
På kvällen imorgon så är det spritfri fest! Wiho :p *not* Ska ha oömma kläder så det blir väl någon lek m.m.
På söndag så bär det av till Karlskrona med älsklingen :) Vet inte hur länge vi kommer stanna men några dagar iaf :) Lite semester :) Vi ska bo uppe hos hans bror och bara ta det lugnt och njuta :)
Nej , nu orkar jag inte skriva mer. Ska hoppas på att det ringer lite.

Ha de underbart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0