jobb

Sitter på jobb nu, blev inringd igår så ska jobba nu idag och imorgon :) pengar! Det gillar vi:) Ska jobba på tisdag med men bara ett par timmar. :)
igår var det grillkväll med några stycken :) Härligt var det! :)
Sen så har älskling köpt ny säng! Jippi! Riktigt skönt!
Idag är det träning (sista innan uppehållet) sen så blir det förhoppningsvis mys med min pojke :)

Min jobbdag började ju perfekt, blir utskälld av en äldre dam för hon har ringt tre olika samtal och hon hade inte fått någon hjälp hon ville ha, då sa jag till henne att hon behövde inte skrika åt mig för jag försökte hjälpa henne. men men ... fick inget svar så fixade jag det åt henne :)

Har precis haft lunch så sitter nu de sista timmarna innan jobbdagen är slut. :)

Hade en underbar kväll igår :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0