Lite om gårdagen

Igår var det student! :) Riktigt roligt :)
Det började med att jag gick till Sofie och där börjades det dricka (visst inte så mkt men...)
Sen började vi gå till lokalen där vi väntade in Johanna :)
Tog oss ett glas champange och snacka lite, :) ( snacka är jag ju dålig på ;) :p )
Sen stog vi ute vid vägen och väntade tills Johanna kom sen började festen! :D
Kom hem halv två sen kommer mamma upp vid 7 och säger med ganska hög röst: " Johanna, vet du var klockan är? "
Så började hon med att jag skulle till skolan men hur lönt var det egentligen vi satt där i en timme för att lära oss studentsången på teckenspråk, hur pigg var man på det när man bara ville ligga hemma i sängen och jätte bra mådde man inte så... men sen klockan 9 kom mamma och hämta mig så fick jag hänga med och handla lite mat och lite annat smått och lite till studenten.  :) Den börjar närma sig med stora steg nu :) Mindre än en vecka kvar. :D :D
Idag så är jag med min pojke skulle egentligen festat med Emma men hon hade ingen ork i kroppen idag :p så vi strunta i det, så vi ska nog umgås imorgon istället :)
Sen är det studentfest på måndag hos Emma ! :D  Längtar ! 
Kommer säkert att bli kul :) 

Nu sitter jag och väntar på Eric, han skulle ta en snabb dusch men ja snabb det kan man disskutera :p hahaha :)
Nej nu orkar jag inte skriva mer nu har jag berättat lite om gårdagen :)
Ha de underbart! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0