Ängelholm

Idag så var jag i Ängelholm på sjukhuset, fick gå lite tidigare från apu:n eftersom jag då skulle till sjukhuset. Först så skulle jag röntgas och sen vidare på besök till doktorn och efter rötgen så gick vi till ortopedavd och sen så fick jag gå tillbaka till röntgen för de ville ha fler bilder så.. sen efter andra gången hos de på röntgen så fick vi vänta ett tag sen kom jag in till doktorn och där drog han lite i min axel och kände och han kom fram till att jag är överrörlig men det har jag vetat läänge :p men han sa att det var ett glapp och att jag ska få träffa någon sjukgymnast som var proffs som hade hand om handbollslag han hette Inge något tror jag :p sen så ska jag få träningsprogram av honom sen så ska jag tillbaka till doktorn efter sommaren. Sen se hur det är då.
Men man hade önskat att han kunde gjort något så värken går bort. men ja... jag överlever nog ;) :p haha

Snart kommer min pojke till mig, ligger här och väntar på honom och jag är väldigt trött och har blivit förkyld :/ J*vla ungar! Sjukt seg ikroppen och tur att det finns nässpray och ipren :p
nej nu ska jag inte skriva mer, ni får ha det så underbart! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0