ja....

Ja.. det har inte hänt så mycket i mitt liv mer än att jag är på praktik och man är grymt trött efter det och sen efter brukar man åka hem till pojken min :) sen tar man det lugnt och därför blir det inte så mycket skrivande här. men ja... hoppas ni överlever med det lilla ni får :p :)
I helgen så har jag varit med pojken, festat (nyktert) och tagit det lugnt . :p
Ifredags så var jag med pojken och vi tog det lugnt hade det mysigt :) Sen i går så var jag på fest hos Mickan med emma och många fler :) Som sagt så var jag nykter eftersom jag var taxi åt Emma :p nej , men det gjorde inget för mig jag klarade mig :p
Sen så kom jag hem 5 inatt så är ganska trött nu men man måste ju gå upp annars kan man inte somna ikväll och det måste jag ju för jag ska tilll Ängelholms sjukhus och bli röntgad (eller hur det stavas) Vill bara veta vad det är nu,
Ikväll ska jag in till pojken min ett tag sen får jag se när jag åker hem och lämnar han och Emil själva :p
Men just nu tar jag bara det lugnt och väntar på att klockan ska gå så jag ska åka till min pojk :)
Men nu orkar jag inte skriva mer, ni får ha det underbart! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0