mm.. lite om igår

Igår så var jag med emma och vi var på centan och sen så körde jag henne till borgeby och kollade på när hon spelade match svin kallt var det. Sen körde jag hem henne sen körde ja hem var grymt trött. och sen kom min pojke och sen låg vi i sängen resten av kvällen och vi somnade tidigt och det var skönt för jag var så trött. Sen så åkte han tidigt imorse :(
Blev besviken på dig men .... kan inte göra något åt det.
Idag har jag bara tagit det lugnt och vilat har fått huvudvärk så har precis kollat på film och väntar på maten nu. Sen så skulle Eric komma och hämta mig kl 19. sen så ska vi göra något, som jag inte vet.

Du fattar inte hur svårt det är att vara besviken på dig och sakna dig samtidigt! :(
Nu ska jag gå ner och vara lite social med familjen min,.Skriver vid ett senare tillfälle.
Ha det underbart!

Saknar dig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0