11.05.09

Ja, det var ett tag sedan jag skrev här.
Det har hänt en del sen jag skrev sist ex har varit på sjukhuset och kollat axeln för andra gången men det kommer att fortsätta :/ Det är ingen som vet var hos sveriges bästa sjukgymnast för axlar osv men inte ens han visste :/
Har ont varje dag så det tar på min energi, har varit så nu i drygt en vecka. Pratade med min sjukgymnast här hemma vid och ska till henne den 20/5 och då ska vi göra ett enklare träningsprogram för mig och vänta på någon slags röntgen så man ser alla musklerna och så...
Nej nu ska vi inte vara så negativa :p
Snart är det bal :)
Ska gå med min underbara pojke :)
Ska prova min uppsättning som jag ska ha på fredag så det är mindre än en vecka till balen är :)
Kommer säkert bli bra :)

Nu väntar jag bara ut tiden till jag ska till Lödde och fixa håret :)
Ha de underbart! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0