Första matchen..

Första matchen för mig på 6 månader idag :)
Det var riktigt kul :)
Vi vann med 2-0 idag och allt fungerade bra för mig tyckte jag, det var riktigt kul att vara tillbaka på planen :)
Men saknade att min pojke inte var där men han har ju sagt att han inte vill kolla på mina matcher och så kommer han med sina förklaringar om olika saker men jag tvingar inte honom, det e upp till honom. :)
Men efter matchen åkte jag till min älskling och så blev det grillat till middag :)
Sen nu ikväll har jag gjort lite teckenspråk :/ Sjukt segt vill inte! orkar inte mer!
Men det tråkiga är att jag ska sova ensam :( Hade velat ha min pojke hos mig, mycket mysigare!:)

Nej, nu orkar jag inte skriva mer.
Ha de underbart! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0