17/11-09

Loooong time no see.. Jag vet att ni har saknat mig men nu är jag här! :p
Det var ju ett bra tag sedan jag skrev och det har hänt mycket sedan sist, jag har varit hemma i underbara skåne, börjat spela fotboll på söndagar med några killar. Det är bara en del av vad som har hänt och det som väntar är en tenta!! Wiiiee.. eller ? not.
Hade tänkt börja med den imorgon och nu ikväll blir det slappekväll och gå och lägga sig tidigt för jag är grymt trött sen jag åkte upp till Växjö igen.
När jag var hemma så hade jag det väldigt trevligt, på torsdagskvällen åkte jag ut till det underbara laget man spelar med men där var inte så många :/ lite tråkigt men men det var trevligt att träffa dem som var där iaf :)
Sen åkte jag hem till min underbara pojkvän och sov hos honom och på fredagen blev min älskling gammal, han fyllde 20! oj oj .. :p hahah ..Så på fredagen åkte min älskling till skolan och jag sov ut och läste ur min bok och var ute med Gallas :) Sen kom älskling hem vid lunch för han var nervös för den överraskningen som hans underbara flickvän hade :) Han fick en klocka som han tyckte mycket om. ( Hoppas jag iaf :p ) Men det verkade så :) Så jag hade lyckats :) Sen på kvällen åkte vi till Malmö och kollade på Magnus Ugglas revy :) Riktigt rolig :) Så det var en bra överraskning :) Efter revyn så åkte vi hem till älskling och tog det lugnt och på lördagen skulle det vara kalas för honom och efter det så åkte jag hem och gjorde ve mig och sen åkte jag till underbara Emma :) Så länge sedan man träffa henne :/ Fick presenter av henne för hon var inte på mitt kalas när jag fyllde år. Sen åkte vi till Mickan och festade sen på kvällen kom pappa och hämta mig sen när jag var hemma så pratade jag med min bror i ca.40 min :p :) Trevligt :)
Sen på söndagen så umgicks jag med min familj hela dagen, vi var och kollade på ishockey och sen så satt vi och snacka och lagade mat. På kvällen kom min älskling och så spelade vi alfapet :p sen läste jag lite och sen somnade vi gott tillsammans, det är så hemskt att inte sova med honom :( Vill ha honom vid min sida när jag ska sova :) Men på måndagmorgonen så gick jag upp lite över sex och stängde väskan och tog på mig sen åkte jag och mamma till Lund för mitt tåg gick vid halv åtta. Sen blev min älskling klippt :)
När jag kom upp till Växjö blev det att gå hem och lämna sakerna och sen gå till skolan. :)
Så nu har man varit i skolan två dagar och nu ska man vara hemma tills fredag och göra tenta.
Idag så har jag också varit hos sjuksköterskan för det är något fel på min tå fick reda på att den var inflamerad och det var därför den var svullen och varade och värkte. Så nu ska man lägga på något varje morgon och kväll.

Men nu orkar jag inte skriva mer, tycker jag har skrivit tillräckligt :p haha
Ha de underbart! :)
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0