3/11-09

Igår hade jag 9 underbara månader med min älskling <3

Idag så har jag varit i skolan och haft föreläsningar och snackat med mina vänner. :)

När jag kom hem så tog jag det lugnt hade ingen motivation och mår fortfarande inte bra alltså psykiskt.
Jag vill HEM och jag känner mig ensam, även jag vet att jag har mina vänner här och hemma men det känns så eftersom de inte var här nu när jag mår som sämst.

Men jag har min älskling som ville prata men just då ville jag inte prata mådde så pass dåligt så...
Älskar dig <3 Du betyder mycket för mig!

Sen saknar jag Emma, har inte träffat henne på väldigt länge och vill bara träffa henne så ofta som jag gjorde förr men det går tyvärr inte :/ men snart kommer jag hem och då MÅSTE jag träffa henne. Hon betyder också sjukt mycket för mig. <3

Så nu ikväll ska jag väl sätta igång en film och ta det lugnt och försöka må bättre. Sen imorgon får jag ta tag i plugget! Har inget annat val. Ibland ångrar man att man börja plugga för man känner hur trött man är på det. men men det är bara att bita i det sura äpplet. som de säger.:P
men nu ska jag inte skriva mer och förlåt om ni inte tyckte det var så kul att läsa att jag inte mår bra men kände bara att jag behövde skriva det. Ni hade inte behövt läsa det :p

Ha de bra!

Kommentarer
Postat av: Eric

Älskar dig babe <3 Du betyder allt för mig! <3

2009-11-03 @ 21:44:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0