16/10-09

Igår så var det en lugn kväll och jag lagade faktiskt en god middag till mig själv lite tråkigt men men .. sånt e livet när man bor själv.
Idag så blir det skola sen städa för här kommer en del folk sen ikväll och firar mig :p haha. nej men blandat med att fira mig och vanlig fest, sen blir det nog stenladan eftersom vi har med oss andra som inte pluggar här. så...
men det kommer att bli trevligt :)
Sen så kommer min älskling till mig :) <3
Det kommer att  bli en underbar helg med min älskling :)

Idag så är det seminarie men inte förrän kl.13.00. men men ska väl sätta igång en film nu tills jag ska börja skolan. :)

Ni får ha det underbart! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0