1/10-09

Idag började det med examinerande seminarie, hoppas det gick, var inte på topp idag :/ men kan kunde bara få Ig eller G. Jag tror att alla är godkända faktiskt. :)
Efter seminariet stack vi till bibblan och fika och kollade var vi skulle ha VFU. Jag ska ha i Växjö östra. hmmm.. inte för jag vet vilken skola och hur jag ska hitta dit men det går bra väl i slutet. :p
Vid halv tolv stack jag och Elvina ut och jogga 4km, gick riktigt fort i 6km och sen körde vi styrka :) Härligt efteråt men mitt knä uppskattade inte det lika mycket :p men det är ju inte vann vid träning så.. men snart blir det. Vi ska försöka gå/jogga 2 ggr i veckan. :)
När jag kom hem gjorde jag lunch och sen satt i gång en film och sen så somnade jag :p
Men snart ska jag nog göra mat. sen så bara ta det lugnt idag, imorgon kommer älskling ! :D

Ni får ha det underbart! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0