5/10-09

I helgen har min älskling varit hos mig :) Han åkte hem imorse :( men jag åker hem på torsdag så det är inte så många dagar :)
I helgen så har vi myst väldigt mycket :) Har varit så tråkigt väder, antingen regn eller väldigt grått så man har inte varit så pigg på att göra något.
På lördagen var vi inne i stan en vända och då regnade så.. men trevligt var det :)
Sen så var det mys och film på shcemat :)
Så denna helgen har jag bara tagit det lugnt med min älskling. :)
På söndagen så blev det lite plugg med, har 80 sidor tills på torsdag så.. har delat upp det lite.
Så ska plugga idag med men måste bara ha lite motivation till att plugga, jobbar på det nu :p
går inte så bra :p hahaha men men snart tvingar man väl sig att läsa...

Nu hade jag inte tänkt att skriva mer har inte så mycket mer ovettigt att säga :p :)
Ni får ha det underbart! :)

Kommentarer
Postat av: Eric

Det va en jätte mysig helg älskling! Längtar tills nästa helg! :) <3 Du är underbar! <3

2009-10-05 @ 23:10:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0