6/10-09

Inatt drömde jag att jag var hemma i Skåne och jag var jätte glad men helt plötsligt vaknar man upp i kalla småland! gaaahh.. ta mig här ifrån ,behöver varme som de e i skåne, det e redan minus grader här vissa dagar. :/

Idag så har jag bara haft föreläsning mellan 10-12, utan paus! gaaahh.. man behöver paus men blev så ofokuserad i slutet. men men ...
när jag kom hem så började jag plugga dirket och nu är jag färdig för hela veckans plugg :) Härligt!
Riktigt skönt! :)
Ska nog gå en runda med Anton ikväll :)
Sen så blir det kanske ta det lite lugnt och njuta av att man är färdig med pluggandet :)

imorgon ska jag packa och städa och gå på en lektion 13-16 :)
För på torsdag åker jag hem till mitt kära Skåne! och ska träffa den bästa Emma på torsdag :) och kanske Sofie med :) Sen på fredag blir det att åka in till stan och hälsa på lennart ett tag och sen ta det lugnt och på kvällen är det lagfest! wihoo.. :) Saknar tjejerna men nu får jag träffa dem! :)
Sen på lördag blir det biljard med älskling på förmiddagen sen på kvällen så ska jag kanske ut i Landskrona och sitta och snacka lite med Tezz :) Sen hem till älskling på kvällen och på söndagen blir det kalas på mig för jag fyller år nästa vecka :) Sen åker jag tillbaka till kalla Växjö på söndagkväll.

Men nu har ni fått mycket info av mig :p
ni får ha det underbart! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0