9-11/10-09

i fredags så var det lagfest och innan på fredag förmiddagen var jag hos Lennart och hälsade på :) Trevligt, han börjar bli gammal och senil nu men det är tillåtet när man snart är 96. :)
Hade jätte trevligt på lagfesten det var trevligt att träffa alla igen :) Var ett bra tag sedan.

På lördagen så kom Eric och hämtade mig och så åkte vi till HBG och spelade biljard med Tobbe och hans tjej. Efter det så stack vi till Väla och gick lite runder och hade det allmänt mysigt :)
På kvällen så kollade jag och min älskade pojkvän på fotboll, sjukt dålig match av Sverige. men men ... så  kan det vara:p

På söndagmorgonen vaknade jag hos min älskling, (det finns inget bättre) sen åkte vi hem till mig och så var det kalas :) Fick en massa saker :) Det roligaste var nog att jag fick popcorn av min bror :p haha
Fick en gitarr av mamma och pappa :) hihi.. nu ska det spelas :)
på söndagkvällen bar det av mot Växjö igen,
åkte till Lund med mamma och pappa sen satt man på tåget i drygt 2 h men man hade  tur att man fick sittplats :) Det var väldigt många som fick stå i 2h.
kom upp till Växjö och fick vänta en timme på att bussen skulle komma. Sen väl hemma så packade jag upp och tog en varm dusch och sen blev det sängen och en film :)

I måndags så började jag redan 8 så.. var nära på att försova mig men jag hann :) Det är tur att akademiskkvart finns :) :P
Efter skolan igår så tog jag det bara lugnt och tog igen mig från helgen. :p
Idag så började jag också 8 men idag så tvingade jag mig upp så jag hade tid att göra ve mig :)
Nu är jag bara hemma och tar det lugnt funderar på att vila ett tag.. hmm.. vet inte får se.
Senare så blir det kanske att man går en runda :) i så fall blir det kanske med Björn och Johanna och kanske Elvina.

Nu har jag inte så mycket mer att säga så ni får ha det underbart! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0