15/9-09

Var hemma i helgen :) Mycket trevligt.
Hade knappt en stund för mig själv, var uppbokad hela helgen men det är ju trevligt, då vet man vad man ska göra :) :p haha..
kom upp till Växjö i går igen och då blev det lite stressigt men det klarade sig :) sen igårkväll så skulle jag tvätta, tror ni inte att den ena tvättmaskinen ska klabba! gaahhh... den maskinen  tog ca. 2,5h och under den tiden hann jag tvätta 2 maskiner på den andra.
men fick ut min tvätt tillslut iaf. :)
men nu är det lite tvätt här och där i min lägenhet. :p haha.. men men det börjar bli tort nu iaf. skönt! :)
idag så började jag 8 så hade vi föreläsning om styrdokument för förskola och fritdshem. inte så intressant föreläsning, har varit på bättre. Nu ska jag ta det lite lugnt och sen käka lunch och sen så blir det föreläsning igen men då är det något estethållet. Tror vi ska dansa eller något sånt och lära oss genom det. har faktiskt inte den blekast aning.

Ni får ha det underbart! Nu ska jag göra något vettigare. :p haha :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0