16/9-09

Idag så har vi haft seminarie och det kändes bra :) kändes som jag var väldigt aktiv i diskutionen :)
innan seminariet satt jag, Anton och Emma och diskutera som vanligt :) Mycket trevligt.
Vid två käkade vi lunch och då kom Björn och Janni och höll oss sällskap. :) Mycket trevligt :)
Efter seminariet begav jag mig hem och satt mig lite här framför denna lilla svarta sak :p haha sen så lagade jag lite mat.
Nu ikväll gick jag till biblioteket och fixade så jag kan låna böcker på mitt studentkort :)
Sen reserverade jag lite böcker med :) Kände mig duktig :p haha..
Sen har jag tillochmed beställt en bok (ansvar och sekretess i förskola,skola och fritidshem).

Nu vet jag inte vad jag ska göra, känns konstigt att haft seminariet på en onsdag för annars brukar man ha det på fredagar och läsa på onsdagar :p haha. men men ... ska väl plocka undan lite här hemma.

Ni får ha det underbart! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0