18/9-09

imorse kollade jag på MTV och då såg jag en hyllning till Michael Jacksson, så sjukt bra hyllning. Madonna höll ett riktigt fint tal, alla i publiken stod upp och lyssnade och sörjde. De var riktigt sorgligt, men så rätt i allt hon sa. Hon nämnde att de hade träffats och att han var så stor och att han kunde inte göra något utan att pressen var där och antecknade. Hon nämde också att hans barndom hade tagits ifrån honom.
I alla fall jag fastnade för det talet. Hon hade en riktigt bra uppföljnig och väckte känslor till att vilja lyssna.

Men ja det var ialla fall lite som jag tyckte om det.

Idag blir det utgång med tjejerna och killarna :) kul :)
Min älskling kommer upp till mig idag :D så saknad han är !

Just nu ska jag kurera mig lite, är förkyld och det är inte kul :/ men men sånt e livet.

Längtar tills min älskling kommer :) Men hinner knappt träffa honom idag eftersom jag ska ut med gänget :)

Ni får ha det underbart! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0