20/9-09

Helgen
Fredags så var det fest :) och min älskling kom upp hit och har varit här hela helgen :) men nu har han åkt hem :(
Det var jätte trevligt i fredags :)
lördags så körde vi runt för att hitta ett apotek så jag kunde andas igen :p haha.. vi hittade ett till slut. wiiiee..
Så nu är jag bästa kompis med mitt nässpray :p haha..
idag så har jag och min älskling myst hela dagen! :) sen vid 2 tiden åkte han :( han skulle hem tidigt för att hjälpa till med valpen.
Så nu sitter jag här själv, jag och min förkylning. :p
Är lite rastlös, funderar på om jag ska ut ett tag men det bästa för mig är nog att vila så jag blir frisk. :)

Ni får ha det underbart! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0