22/9-09

Är fortfarande sjuk :/ Igår så hade jag en föreläsning och sen pluggade jag och kom fram till att 30 sidor jag läst handlade om samma sak och det var att matte fanns i vardagslivet var du än befann dig.

Idag så har jag haft lektion 15-17. Sen pratade jag med Anton lite :) Trevligt:)
Sen gick jag hem och lagade makaroner. Snart ska jag plugga men behöver prata lite med min älskling först.

Älskling
Jag behöver dig, du betyder sjukt mycket för mig.
Vi kan missförstå varandra och det reder ut sig. (som tur e)
Just nu behöver jag dig, jag mår inte bra både psykiskt och fysiskt.
vill bara prata med dig, alltid när vi pratat så mår jag bra igen.
Jag tycker det är jobbigt att vi är så långt ifrån varandra men vi kommer
att fixa detta.
Det har varit tårar och det kommer att bli många fler, varje gång du lämnar
mig här uppe lämnar du mig väldigt nere, det är helt underbart när du är här
men när du åker är helt hemskt!
Jag behöver dig, du är underbar!
Jag älskar dig!
<3

Ni får ha det så underbart! :)


Kommentarer
Postat av: Eric

Naw.. :( Kommer alltid att finnas här för dig älskling! Klart det är jobbigt för mig också att vara så långt från min kära. :( Men detta kommer vi klara av! Älskar dig! Du är underbar! <3

2009-09-22 @ 19:04:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0