26/9-09

Nu har jag pluggat färdigt, tyckte 3,5h räckte för dagen.
Mer plugg imorgon, andra delen jag läste idag var bättre än första för första var jobbig text att läsa. Men ser fram emot att läsa imorgon faktiskt. :) Ja, jag vet det låter konstigt men så e det :p haha..
Sen så ska jag börja skriva på inlämninguppgiften imorgon med, hade jag tänkt för den är baserad på den litteratur jag läst och ska läsa. Så kan passa på när det är friskt i huvudet. :)

Funderar på att snart laga mat men det är såå tråkigt att göra mat till sig själv, brukar inte vara så på helgerna för då brukar min älskling vara här och oftast är det han som gör maten då :) Men det gillar vi :)
Just nu är jag helt slut i huvudet efter läsningen. Men efter lite mat så blir det bättre :)

Ikväll blir det en lugn hemmakväll som det ser ut som just nu :)

Ni får ha det underbart! :)

6 dagar kvar <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0