27/9-09

idag vakande ovanligt sent faktiskt. skönt att sova länge men problemet är att somna ikväll.
När jag varit vaken i typ en timme började jag plugga och nu är jag färdig! Äntligen!
Har skrivit allt också tills på tisdag så jag har varit effektiv idag. :)
Skönt att ha gjort det, en sak mindre att göra.

Ikväll ska jag ut och äta med Janni och kanske Emma ska med, beror på när hon ska hem.

Denna helgen har varit hemsk att sova själv :( min älskling har ju inte varit här.
Men nu är det bara 5 dagar kvar! :) <3

Pratat lite med Emma innan, ett tag sedan, hon har ju inte svarat på sms (för hon får betala dem nu) så man får passa på när hon e inne på msn. :) Mycket trevligt :)

Nu tror jag att det blir en film är lite seg i huvudet, har varit det sen jag hade problem med kramperna i huvudet. men det är ialla fall bättre nu  :) Skönt!

Ni får ha det underbart! :)

Kommentarer
Postat av: Eric

5 dagar kvar babe <3 :)

2009-09-27 @ 16:16:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0