8/9-09

Idag har jag varit på världens tråkigaste föreläsning, jag skojar inte den var riktigt tråkig.
Hon har ingen inlevelse eller fångade inte vårt intresse och såklart så ska föreläsningen vara i 2h. !! aaahh.. sjukt dryg.men men.. alla föreläsningar kan inte vara bra.
efter skolan så stack jag hem och gjorde lite akademiskt skrivande är färdig nu :) wiiie.. Den kursen kommer nog att bli rolig :)
Ser fram emot den :)

Ikväll blir det utgång med tjejerna ! :D Ska till stallarna heter det och festa lite :)
Sen så ska man ju åka hem till helgen bara 3 dagar kvar! wiie..
Och min älskling ska hämta lilla valpen på torsdag! :D
längtar tills jag får träffa den! Den är ju sååå söt :)
I helgen blir det fotboll :) kolla på mina tjejer :) :P haha

Nu blir det snart att fixa lite middag och sen gör ve sig.

förresten blir jag mobbad för min skånska här uppe :p haha..  Speciellt Johanna som försöker prata som mig hahha :p Roligt att höra henne försöka ialla fall :p :)

nej ni få ha det underbart! :)

Kommentarer
Postat av: Ida

Hej Jag hänger med här på din blogg! KUL att höra att det är bra med dig!

Puss

2009-09-08 @ 17:01:18
Postat av: Eric

ojoj, ett nytt inlägg. :o va på tiden! :p

2009-09-08 @ 17:28:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0